Chicco - Elektroniczna mata do gry w klasy 09150

  • Dodaj recenzję:
  • Wiek: 2+
  • Kod produktu: Chicco 09150
  • EAN: 8058664079315


  • 114,90 zł 149,90 zł
Dostępność: 14 szt.

  • szt.

Szybka wysyłka

Czas realizacji wynosi od 1 do 2 dni roboczych.

Zwrot

Możliwość zwrotu towaru do 14 dni

Odbiór osobisty

Możliwy tego samego dnia ( pn-pt )

Opis produktu

Gra w Klasy - elektroniczna mata

Jako dzieci bawiliśmy się skacząc na jednej nodze po wyrysowanych na chodniku polach, zbierając precyzyjnie rzucany na nie kamień. Wspomnienie tej gry wywołuje uśmiech na twarzach dorosłych. Teraz tę grę można przenieść do domu. I to w zupełnie nowej formie, przy jednoczesnym zachowaniu podstawowych zasad tej kultowej zabawy.

Najnowsza wersja gry w klasy to rozkładana elektroniczna, niesamowicie kolorowa mata z 10 polami, na które, rzuciwszy uprzednio krążkiem, trzeba wskoczyć, by go podnieść. Pól jest 10, co pomaga dziecku w nauce liczenia i zapamiętywaniu kolejnych liczb.  Wymalowane na macie dekoracje nawiązują do dyscyplin sportowych, które prezentują urocze zwierzątka. Dziecko może skakać po macie, słuchając zabawnych dźwięków aktywowanych poprzez nacisk i ruch na każdym polu, i bawić się, wybierając jeden z dwóch możliwych trybów zabawy.Tryb dobieramy stosownie do wieku i umiejętności dziecka.

Tryb pierwszy to typowa, prosta gra w klasy, gdzie trzeba podnieść rzucony krążek, skacząc do niego na jednej nodze.

Tryb drugi to zupełna nowość i dodatkowa funkcja zabawki. Odkładamy krążek i bierzemy kostkę z wizerunkami ośmiu ćwiczących postaci i jednym polem „odpoczynek”. Czas na fitness czyli odtwarzanie pozycji i ćwiczeń, które wyrzucimy na kostce.

Gra pomaga dziecku rozwijać umiejętności motoryczne, równowagę i precyzję, zachęca do aktywnosci fizycznej i budzi pozytywne skojarzenia zwiazane ze sportem i daje naprawdę dużo radości! Łączy pokolenia i wspiera budowanie więzi rodzinnych oraz socjalizację z rówieśnikami, których do tej zabawy można zaprosić.

 

Dostępne tryby zabawy:

  • Tryb 1 Gra w klasy - Rzuć monetą na matę i skacz, aby ją podnieść, słuchając i rozpoznając przy tym dźwięki i odgłosy zwierząt!
  • Tryb 2 Fitness - Rzuć kostką i sprawdź, które ćwiczenie powinieneś teraz wykonać!
    Kostka składa się z 9 różnych ścianek. Każda z nich to propozycja 1 ćwiczenia bądź szansa na odpoczynek! Zabawa pomaga dziecku rozwijać zdolności motoryczne, precyzję i daje szansę na kreatywną i ciekawą zabawę.

Charakterystyka produktu:

  • elektroniczna mata do gry w klasy
  • 2 tryby zabawy: gra w klasy i mata fitness
  • 30 melodii i dźwięków
  • światełka zmieniają się, kiedy wskakujesz na pole
  • krążek i kostka w zestawie
  • całkowita długość maty to 150 cm

 


Informacje dodatkowe

Wymiary opakowania:
45 x 30 x 10 cm.
Wymiary produktu:
150 x 40 x 1 cm.
Koszty dostawy
  • Odbiór w sklepie
    ul.Poznańska 1a Czapury
    0,00 zł
  • DPD Pickup - Odbiór w punkcie
    od 9,90 zł
  • Przesyłka kurierska DPD
    od 15,90 zł
  • Przesyłka kurierska DPD
    pobraniowa
    od 19,90 zł
  • Paczkomat*
    od 14,90 zł
  • Przesyłka kurierska Inpost
    od 14,90 zł
  • Darmowa dostawa
    od   499 zł

 

*Dotyczy tylko produktów, które zmieszczą się w Paczkomacie

Opinie(0)